فروش چیست؟
هر فروشنده از شرکت چرم امید به خوبی میداند که برای موفقیت در فروش رنگ لبه چرم ابتدا باید تعریف فروش را بداند. بشر در طول زندگی خود انواع و اقسام نیازها دارد که این نیازها به مرور دچار تغییر و دگرگونی میشوند. اکثر نیازهای بشری با خرید و فروش قابل پاسخگویی است. برای آن که معاملهای انجام شود نیاز به طرفین معامله است که شخصی به عنوان فروشنده و دیگری به عنوان خریدار در مقابل هم باشند و این پروسه را به انجام برسانند. خریدار شخصی است که برای رفع نیاز و دسترسی به محصول مورد نظر خود، تقاضایی مبنی بر نیاز خود دارد و بابت تهیه آن پول پرداخت میکند و فروشنده شخصی است که بنا به نیاز خریدار، محصولاتی را عرضه میکند و در ازای دریافت پول، آن را در اختیار خریدار قرار میدهد و محصول را به فروش میرساند. تمام معاملات بر پایهی عرضه و تقاضا هستند.
عوامل موفقیت در فروش رنگ لبه چرم
-
بازاریابی درست وگسترده
یک شرکت یا یک فروشنده زمانی موفق است که بتواند محصولات خود را در بازارها، مارکتهای مختلف و آنلاین شاپها عرضه کند تا محصولات آنها توسط خریداران احتمالی دیده شود از این رو به مرور شاهد افزایش فروش میشوند. شرکت چرم امید در فروش رنگ لبه چرم خود بسیار موفق بوده و با تبلیغات گسترده بازار را در دست گرفته است که نشان از موفقیت در شناسایی بازارهای فروش است.
-
ارائه خدمات اولیه و جلب اعتماد خریدار
برای مثال رنگ لبه چرم امید برای جلب توجه خریداران احتمالی خود، تسترهای رایگان و مشاوره رایگان در اختیار آنها قرار داده است تا خریداران با صبر و حوصله خرید خود را به درستی انجام دهند. بعد از یک خرید موفق توسط خریدار، سطح رضایت مشتری از شرکت بالا رفته و منجر به جذب مشتری و حفظ خریداران فعلی میشود. فروش رنگ لبه چرم امید به قدری موفق بوده است که در تمامی آنلاین شاپها میزان رضایت مشتریها بیشترین سطح را دارد.
-
فروش حرفهای با ارائه محصولاتی فراتر از نیاز خریدار
فروشنده یا شرکت باید نیازهای خریدار را بشناسند و بنا به نیاز او محصولات را ارائه کنند. ارائه محصولات میتواند گاهی فراتر از نیاز خریدار باشد تا منجر به فروش سایر محصولات شود. برای توضیح بیشتر یک مثال خدمت شما عرض میکنم؛ فروشندهای را فرض کنید که قصد فروش رنگ لبه چرم دارد، فروشنده علاوه بر ارائه رنگها میتوانند محصولات دیگر از شرکت و برند خود را معرفی کند؛ مثلا محلول پرداخت، محلول زیر رنگ و یا حتی آمیتاژ. با این نوع عرضه مشتری با تمامی محصولات آشنا میشود و با ترفندهای فروشندهی حرفهای، محصولات بیشتری در یک خرید یا خریدهای متوالی به فروش میرسد.
-
پشتیبانی پس از فروش
شرکت و یا فروشندهای موفق است که بعد از فروش و دریافت پول از مشتری، او را رها نکند و با پشتیبانی پس از فروش مشتری را راهنمایی و هدایت کند تا مشتری همچنان جذب شرکت باقی بماند. شرکت چرم امید پس از فروش رنگ لبه چرم، با پشتیبانی میزان رضایت خریداران را بالا برده و پاسخگوی نیاز مشتریهای خود است.
-
وجود تقاضا برای محصول تولید شده
مهمترین آیتم در فروش موفق، وجود تقاضا است تا به نسبت آن عرضه صورت بگیرد. زمانی که محصولی در بازار تقاضا ندارد باید محصولات جدید و نوین را جایگزین کرد. شناخت نیازهای خریداران و تولید محصول مرتبط بسیار مهم و کارامد است. همین طور کارخانه چرم امید بنا به نیاز مشتریهای خود و بنا به تقاضا آنها 98 طیف رنگی برای فروش رنگ لبه چرم تولید کرده است.
-
قیمتگذاری هوشمندانه
یکی از مهمترین فاکتورهای خرید کالا قیمت آن است. سیاست قیمتگذاری کالا باید به نحوی باشد که علاوه بر حفظ سود شرکت، برای مشتری به صرفه باشد تا قیمت بتواند از رقبای موجود در بازار پیشی بگیرد و برنده دوئل شود. واحد فروش رنگ لبه چرم امید توانسته با بهترین قیمتگذاری برنده بازار مختص به خود شود.
-
برنامه های تشویقی
وجود برنامههای تشویقی جهت تشویق مشتری برای خرید محصولات عرضه شده بسیار کارامد است. محصولاتی که با تخفیف به فروش میرسند همیشه برای خریداران جذاب بوده است. بسیاری از آنلاین شاپها از این روش برای افزایش میزان فروش محصولات خود استفاده میکنند.
-
طیف رنگی گسترده
شرکتها و یا فروشندگان بایستی محصولات خود را با رنگبندی کامل ارائه دهند و خود این امر موجب افزایش مشتری میشود. خریداران همیشه به دنبال کاملترین و جامعترین فروشگاه هستند تا بتوانند با مقایسه رنگها و طرحها خرید خود را به سرانجام برسانند. از این رو کارخانه چرم امید پیروزمندانه 98 طیف رنگی را جهت فروش رنگ لبه چرم عرضه کرده است.
از کجا باید محصولات مورد نیازم را تهیه کنم؟
برای تهیه هر محصول و کالایی باید به مکان مختص به آن مراجعه شود. برای مثال شخصی که میخواهد مبل خریداری کند قطعا به سوپر مارکت نمیرود بلکه برای خرید آن به بازار مختص به آن کالا میرود که کالای مورد نظرش را به فروش میرسانند. خرید از بازارهای تخصصی بسیار کارامد است از این جهت که خریدار در بازارهای تخصصی شاهد تنوع بالا در ارائه محصول، فروشندگان مختلف، برندهای جدید و کیفیتهای متنوع است و میتواند با قیاس قیمت و کیفیت محصولات آن را خریداری کند. امروزه قابلیت خرید حضوری و آنلاین برای مشتریها فراهم شده است.
شیوه های فروش رنگ لبه چرم
1- فروش حضوری: مشتری میتواند با مراجعه به بازارهای مختص به کالای مورد نظر و با صرف زمان، محصول مدنظر خود را بیابد و خرید خود را کامل کنند. از این رو تمامی شعبههای برندهای مختلف قابلیت ارائه سرویس و خدمات فروش را دارند و خریدار میتواند با مراجعه به یکی از شعبههای برند مورد نظر خرید خود را کامل کند. برای مثال خریداری که قصد خرید رنگ لبه چرم امید را دارد، میتواند با مراجعه به یکی از شعبهها، با استفاده از مشاوره رایگان و تسترهای رایگان خرید خود را کامل کند.
2- فروش آنلاین: مشتریها از طریق سایتهای گوگل، صفحههای اینستاگرام، تلفن واحد فروش شرکتها و آنلاین شاپها و سایر اپلیکیشنهای مجازی میتوانند خرید خود را ثبت کنند و طی زمان کوتاهی آن را دریافت کنند. شرکت چرم امید برای فروش رنگ لبه چرم به صورت غیرحضوری، قابلیت مشاوره رایگان و ارسال رایگان برای خریدهای بالای 200 هزار تومان اختصاص داده است که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته است.